flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Правила внутрішнього трудового розпорядку

ЗАТВЕРДЖЕНО:
Протоколом Зборів  Згурівського
районного суду Київської області
08.02.2016 № 1
 
 
ПРАВИЛА
внутрішнього трудового розпорядку для працівників
Згурівського районного суду Київської області
 
І. Загальні положення
1.  Відповідно до Конституції України кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.
Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб.
Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом.
Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.
Правила внутрішнього трудового розпорядку для працівників Згурівського районного суду (далі Правила), розроблені відповідно до статті 43 Конституції України, Закону України «Про державну службу», Кодексу законів про працю України , Закону України «Про судоустрій та статус суддів», Інструкції у місцевих загальних  судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах  міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної республіки Крим  та Вищому спеціалізованому суді  Україні з розгляду  цивільних і кримінальних  справ, Правил поведінки працівників суду.
2. Правила мають на меті сприяти забезпеченню працівниками суду відповідального ставлення до своїх обов’язків, подальшого зміцнення трудової дисципліни, раціонального виконання завдань та функцій  держави. Правила поширюються на працівників Згурівського районного суду Київської області.
Метою Правил є забезпечення трудової дисципліни, раціонального використання робочого часу, підвищення якості й продуктивності праці шляхом створення необхідних умов для нормальної високопродуктивної  роботи, свідомого і сумлінного виконання працівниками своїх трудових обов’язків.
Трудова дисципліна забезпечується методами переконання та заохочення до сумлінної праці. До порушників дисципліни застосовуються заходи дисциплінарного впливу.
3. Для державних службовців, які працюють в Згурівському районному суді Київської області правила встановлюються з урахуванням ЗУ «Про державну службу». Діяльність працівників суду ґрунтується на таких основних принципах:
- служіння народу України;
- демократизму і законності;
- гуманізму і соціальної справедливості;
- пріоритету прав людини і громадянина;
- професіоналізму, компетентності, ініціативності, чесності, відданості справі;
- персональної відповідальності за виконання службових обов’язків і дисципліни;
- дотримання прав та законних інтересів органів місцевого і регіонального самоврядування;
- дотримання прав підприємств, установ, організацій і об’єднань громадян.
4. Усі питання, пов’язані із застосуванням правил внутрішнього трудового розпорядку вирішуються головою Згурівського районного суду Київської області в межах наданих йому прав згідно чинного законодавства.
 
ІІ. Порядок прийняття і звільнення працівників
1. Працівники реалізують своє право на працю шляхом укладення трудового договору в установленому законом порядку.
Порядок прийняття на державну службу регулюється відповідно до статті 15 Закону України «Про державну службу». Прийняття на державну службу на посади третьої – сьомої категорій, передбачених статтею 25 зазначеного Закону, та на інші прирівняні до них посади проводиться за конкурсним відбором у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів  України від 15 лютого 2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», або за іншою процедурою, визначеною Кабінетом Міністрів України.
Просування по службі державного службовця, який зарахований до кадрового резерву чи пройшов стажування, а також прийняття на роботу державного службовця, який припинив державну службу у зв’язку з відставкою, може здійснюватися за рішенням керівника апарату суду без конкурсного відбору.
За рішенням керівника апарату без конкурсного відбору або стажування на державну службу можуть також прийматися особи відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 1994 року № 423 «Про деякі питання застосування статей 4,15 і 27 Закону України «Про державну службу».
Призначення на посади та звільнення з посад державних службовців здійснюється керівником апарату суду.
Голова суду  видає на підставі акту про призначення (обрання) суддею чи звільнення  судді з посади відповідний наказ.
2.  Прийняття на роботу усіх інших категорій працівників здійснюється на загальних підставах згідно з Кодексом законів про працю України та іншими актами законодавства. Конкурсна основа при цьому не застосовується.
3. Не можуть бути обраними або призначеними на посаду в державному органі та його апараті особи, які:
- визнані у встановленому порядку недієздатними;
- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади;
- у разі прийняття на службу будуть безпосередньо підпорядковані або підлеглі особам, які є їх близькими родичами чи свояками;
- в інших випадках, встановлених законами України.
4. При прийнятті на роботу кандидат повинен пред’явити:
- трудову книжку, оформлену у встановленому порядку;
- паспорт або інший документ, що посвідчує особу та інші документи, передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 1998 року № 731 «Про затвердження Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади».
Забороняється вимагати від працівника при прийнятті на роботу документи, пред’явлення яких не передбачено чинним законодавством.
5. Укладання трудового договору оформляється наказом по суду, з яким працівник ознайомлюється під розписку.
6. Трудовий договір вважається укладеним і тоді, коли наказ не було видано, але працівника фактично було допущено до роботи.  Особі, запрошеній на роботу в порядку переведення з іншого підприємства, установи, організації не може бути відмовлено в укладанні трудового договору.
При укладанні трудового договору може застосовуватися обумовлене угодою сторін випробування з метою перевірки відповідності працівника роботі, яку йому доручається виконувати. Умова про випробування повинна бути застережена в наказі про прийняття на роботу.
Випробування встановлюється згідно із законодавством на строк:
-          для державних службовців – до шести місяців;
-          для інших категорій спеціалістів і службовців – до трьох місяців.
Якщо після закінчення строку випробування працівник продовжує працювати, то він вважається таким, який витримав випробування, а тому трудовий договір з ним може бути розірвано тільки на загальних підставах.
7. Громадяни України, які вперше зараховуються на державну службу, приймають Присягу. Державний службовець підписує текст Присяги, який зберігається в особовій справі. Про прийняття Присяги робиться запис у трудовій книжці.
При прийнятті на державну службу державний службовець ознайомлюється із Загальними правилами поведінки державного службовця, затвердженими наказом Головдержслужби України від 04.08.2010 № 214 про що робиться письмове засвідчення в його особовій справі.
8. При прийнятті працівника на роботу чи при переведенні його у встановленому порядку на іншу роботу керівник структурного підрозділу зобов’язаний:
- ознайомити працівника з його посадовою інструкцією (під розписку), а також з умовами та оплатою його праці;
- ознайомити його з цими Правилами;
- визначити працівникові робоче місце, забезпечити його необхідними для роботи засобами;
- проінструктувати працівника щодо порядку використання комп’ютерних програм в органах виконавчої влади згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2003 року № 1433 «Про затвердження Порядку використання комп’ютерних програм в органах виконавчої влади»;
- проінструктувати працівника з технічної безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці, протипожежної охорони  та інших правил по охороні праці тощо.
9. На кожного працівника, який відпрацював понад п»ять днів, виписується трудова книжка в порядку, встановленому законодавством.
10. Переведення працівників на іншу роботу здійснюється згідно із законодавством.
11. Припинення трудового договору може мати місце лише на підставах та у порядку, визначених законодавством.
Державні службовці та інші працівники суду мають право розірвати трудовий договір, укладений на невизначений строк, попередивши керівника апарату письмово за два тижні. У разі, коли заява працівника про звільнення з роботи за власним бажанням зумовлена неможливістю продовжувати роботу через причини, передбачені частиною першою статті 38 Кодексу законів про працю України, керівник апарату  повинен розірвати трудовий договір у строк, про який просить працівник.
За домовленістю між працівником і керівником суду трудовий договір може бути розірваний і до закінчення строку попередження про звільнення.
Крім загальних підстав, передбачених Кодексом законів про працю України, державна служба припиняється згідно з положенням Закону України «Про державну службу», а саме:
-  порушення умов реалізації права на державну службу (стаття 4);
- недотримання пов’язаних із проходженням державної служби вимог, передбачених статтею 16;
-  досягнення державним службовцем граничного віку проходження державної служби (стаття 23)
- виявлення або виникнення обставин, що перешкоджають перебуванню державного службовця на державній службі (стаття 12);
- відмови державного службовця від прийняття  або порушення Присяги, передбаченої статтею 17;
- неподання або подання державним службовцем неправдивих відомостей щодо його доходів, передбачених статтею 13;
Зміна керівника або складу державних органів не може бути підставою для припинення державним службовцем державної служби на займаній посаді з ініціативи новопризначених керівників (крім звільнення  судді, за поданням  якого помічника судді призначено на посаду)..
Припинення трудового договору оформлюється наказом по суду.
Керівник структурного підрозділу при звільненні працівника повинен забезпечити передачу цим працівником всіх службових документів та матеріальних цінностей іншій особі, визначеній керівником.
12. В день звільнення відповідальний за кадрову роботу зобов’язаний видати працівнику його трудову книжку з внесеним до неї записом про звільнення, а бухгалтерія провести  з ним повний розрахунок. Записи про причини звільнення у трудову книжку повинні вноситись у повній відповідності з наказом та законодавством з посиланням на відповідну статтю (пункт) закону. Днем звільнення вважається останній день роботи.
13. Невиконання службових обов’язків, що призвело до людських жертв або заподіяло значної матеріальної шкоди громадянинові, державі, підприємству, установі, організації чи об’єднанню громадян, є підставою для відсторонення державного службовця від виконання повноважень за посадою із збереженням заробітної плати. Рішення про відсторонення державного службовця від виконання повноважень за посадою приймається керівником апарату суду та оформляється наказом.
Тривалість відсторонення від виконання повноважень за посадою не повинна перевищувати часу службового розслідування. Службове розслідування проводиться відповідно до Порядку проведення службового розслідування стосовно державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 червня 2000 року № 950.
Якщо правомірність рішення про відсторонення державного службовця від виконання повноважень за посадою не підтверджується результатами службового розслідування, такий наказ скасовується.
ІІІ. Основні обов’язки і права працівників
1. Права та обов’язки працівників Згурівського районного суду Київської області визначені Конституцією України, Кодексом Законів про працю України, Законом України «Про державну службу», Законом України «Про судоустрій та статус суддів», Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, Правилами поведінки працівників суду, іншими нормативними актами.
Державні службовці та інші категорії працівників суду мають право:
-          користуватися правами і свободами, які гарантуються громадянам України Конституцією і законами України;
-          на повагу особистої гідності, справедливе і шанобливе ставлення до себе з боку керівників, співробітників суду та інших осіб;
-          брати участь у розгляді питань і прийнятті відповідних рішень (в межах своїх повноважень);
-          на оплату праці залежно від посади, яку він займає, рангу, який йому присвоюється (якщо він державний службовець), якості виконання своїх обов’язків, досвіду та стажу роботи;
-          на просування по службі з урахуванням кваліфікації та здібностей, сумлінного виконання своїх обов’язків, участь у конкурсах на заміщення посад більш високої категорії;
-          вимагати службового розслідування з метою знаття безпідставних , на думку працівника, звинувачень або підозри;
-          на здорові , безпечні та належні для високопродуктивної роботи умови праці;
-           на соціальний і правовий захист відповідно до їх статусу;
-          захищати свої законні права та інтереси у вищестоящих державних органах та судовому порядку.
Працівники мають також інші права відповідно до чинного законодавства України.
2. Основними обов’язками державних службовців та інших категорій працівників суду є:
- додержання Конституції України, Кодексу Законів про працю України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про судоустрій та статус суддів», Інструкції з діловодства в місцевому суді, інших нормативних актів України, положень про Державну судову адміністрацію України і структурні підрозділи ДСА України, посадових інструкцій та цих Правил;
- забезпечення ефективної роботи та виконання завдань, поставлених державними органами відповідно до їх компетенції;
- сумлінне виконання покладених на них обов’язків відповідно до посадових інструкцій, своєчасне і точне виконання рішень державних органів вищого рівня чи їх посадових осіб, наказів, розпоряджень і доручень ДСА України та територіального Управління ДСА України, голови суду, суддів у межах визначених повноважень;
- ініціатива та творчість у роботі;
- недопущення порушень прав і свобод людини та громадянина;
- збереження державної таємниці, інформації про громадян, що стала їм відома під час виконання обов’язків, а також іншої інформації, яка згідно із законодавством не підлягає розголошенню;
- постійне вдосконалення організаційної роботи і підвищення професійної кваліфікації;
- підвищення продуктивності своєї праці, а також внесення пропозицій щодо удосконалення робочого процесу і організаційної структури підрозділу;
- дотримання вимог по охороні праці, техніці безпеки, санітарії, гігієни праці та протипожежної безпеки;
- вжиття заходів до негайного усунення причин і умов, що створюють перешкоди чи ускладнюють нормальне виконання обов’язків, та негайне повідомлення про це керівництва суду;
-  утримання свого робочого місця та обладнання в порядку, чистоті і справному стані, а також забезпечення встановленого порядку зберігання матеріальних цінностей і документів;
-  збереження державної власності, ефективне використання обладнання, економне витрачання матеріалів, електроенергії та інших матеріальних ресурсів (цінностей).
Працівники несуть також інші обов’язки відповідно до чинного законодавства України.
3. Державні службовці усіх рівнів підлягають державній атестації у порядку, визначеному Положенням про проведення атестації державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 року № 1922.
4. Конкретні права та обов’язки працівників апарату суду визначаються у посадових інструкціях, що затверджуються керівником апарату суду.
 
ІV. Основні обов’язки голови суду
1. Голова суду:
- представляє суд, як орган державної влади у зносинах з іншими органами державної влади, органами  місцевого самоврядування, фізичними та юридичними особами;
- визначає адміністративні  повноваження заступника голови суду;
- контролює ефективність діяльності апарату суду, вносить керівникові територіального управління Державної судової адміністрації України подання про призначення на посаду керівника апарату суду, заступника керівника апарату суду та про звільнення їх з посад, а також про застосування до керівника апарату, його заступника заохочення або накладення дисциплінарного стягнення відповідно до законодавства;
- видає на підставі акта про призначення (обрання) суддею чи звільнення судді з посади відповідний наказ;
- повідомляє Вищу кваліфікаційну комісію суддів України  про наявність вакантних посад у суді в десятиденний строк з дня їх утворення;
- забезпечує виконання  рішень зборів суддів;
- контролює ведення в суді  судової статистики, дбає про інформаційно-аналітичне забезпечення суддів з метою підвищення якості судочинства;
- забезпечує виконання вимог щодо підвищення кваліфікації суддів;
- видає накази та розпорядження, з питань, що належать до його адміністративних повноважень;
- здійснює  інші повноваження, визначені законом.
 
Голова суду з питань, що належать до його повноважень, видає накази і розпорядження.
 
2. Голова суду призначається на посаду і звільняється з посади в порядку визначеному Законом України «Про судоустрій та статус  суддів».
 
V. Апарат суду
               1. Організаційне  забезпечення  роботи  суду  здійснює   його апарат, який очолює керівник апарату.
               2. Керівник апарату суду несе персональну відповідальність за належне  організаційне  забезпечення  суду,  суддів  та   судового процесу,  функціонування  автоматизованої  системи документообігу, інформує збори суддів про свою  діяльність.  Збори  суддів  можуть висловити  недовіру  керівнику  апарату  суду,  що  тягне за собою звільнення його з посади.
               3. Керівника  апарату,   його   заступника призначає  на  посаду  та звільняє з посади начальник територіального управління Державної судової адміністрації в Київській області за   поданням   голови  суду.
               4. Керівник апарату суду призначає на посаду  та  звільняє  з посади  працівників апарату суду,  застосовує до них заохочення та накладає дисциплінарні стягнення.  Добір працівників апарату  суду здійснюється на конкурсній основі.
               5. Правовий  статус  працівників  апарату  суду  визначається Законом  України "Про державну службу" ( 3723-12 ).  Умови  оплати праці,  матеріально-побутового,  медичного, санаторно-курортного і транспортного забезпечення працівників апарату  суду  визначаються на  засадах,  що встановлені для відповідної категорії працівників апаратів центральних та місцевих органів виконавчої влади.
               6. Структура і штатна чисельність апарату суду  за погодженням    з    головою    суду   затверджуються   територіальним   управлінням   Державної   судової   адміністрації в Київській області, за погодженням із  головою  суду,  в  межах видатків на утримання суду.
               7. В   апараті   суду   утворена канцелярія,  яка  щоденно  протягом  робочого часу суду забезпечує прийняття та реєстрацію документів,  що подаються до  суду.   Канцелярія   також   виконує   інші   завдання,  визначені положенням, затвердженим керівником апарату суду.
               8. До складу канцелярії входять: старший секретар  суду, секретар суду, архіваріус суду.
               9. Канцелярію очолює  старший секретар суду, який призначається на посаду  наказом керівника апарату суду.
               10. Канцелярія працює відповідно до річного плану, який затверджує керівник  апарату і звітує перед ним про виконану роботу.
               11. До штату апарату суду входять також заступник керівника апарату, консультанти, секретарі судових засідань, судові розпорядники, головний спеціаліст з інформаційних технологій, прибиральниця.
               12. Помічники суддів прикріплені для кадрового та фінансового обслуговування до апарату суду.
               13. Помічник судді з питань підготовки справ  до розгляду підзвітний  лише відповідному судді.
 
VІ.Державна судова адміністрація
1. Державна судова адміністрація України Державна судова адміністрація України (ДСА України) є органом в системі судової влади, діяльність якого підзвітна з’їзду суддів України.
ДСА України здійснює організаційне забезпечення діяльності органів судової влади з метою створення належних умов функціонування судів і діяльності суддів, представляє суди у зносинах з іншими органами державної влади, органами місцевого самоврядування в межах повноважень, установлених законом.
2. Державна судова адміністрація:
1) представляє суди у відносинах із Кабінетом Міністрів України та Верховною Радою України під час підготовки проекту закону про Державний бюджет України на відповідний рік у межах повноваженьвизначених Законом України «Про судоустрій і статус суддів»;
2) забезпечує належні умови діяльності судів загальної юрисдикції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Національної школи суддів України та органів суддівського самоврядування в межах повноважень визначених Законом України «Про судоустрій і статус суддів»;
3) вивчає практику організації діяльності судів, розробляє і вносить у встановленому порядку
  пропозиції щодо її вдосконалення;
4) вивчає кадрові питання апарату судів, прогнозує потребу у спеціалістах, здійснює замовлення на підготовку відповідних спеціалістів;
5) забезпечує необхідні умови для підвищення кваліфікації працівників апарату судів, створює систему підвищення кваліфікації;
6) організовує роботу з ведення судової статистики, діловодства та архіву; контролює стан діловодства в судах загальної юрисдикції;
7) готує матеріали для формування пропозицій щодо бюджету судів;
8) організовує комп’ютеризацію судів для здійснення судочинства, діловодства, інформаційно-нормативного забезпечення судової діяльності та забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу в судах; забезпечує суди необхідними технічними засобами фіксування судового процесу в межах коштів, передбачених у Державному бюджеті України на фінансування відповідних судів;
9) забезпечує функціонування автоматизованої системи визначення члена Вищої кваліфікаційної комісії суддів України;
10) забезпечує ведення Єдиного державного реєстру судових рішень та Реєстру електронних адрес органів державної влади, їх посадових та службових осіб;
11) взаємодіє з відповідними органами та установами, в тому числі інших держав, з метою вдосконалення організаційного забезпечення діяльності судів;
12) організовує діяльність служби судових розпорядників;
13) затверджує положення про бібліотеку суду та вживає заходів для створення бібліотек у судах;
14) здійснює функції головного розпорядника коштів Державного бюджету України щодо фінансового забезпечення діяльності Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Національної школи суддів України та органів суддівського самоврядування;
15)  погоджує положення про автоматизовану систему документообігу в судах загальної юрисдикції;
16)
  визначає кількість суддів  у суді загальної юрисдикції за поданням Міністра юстиції України на підставі пропозиції голови відповідного вищого спеціалізованого суду з урахуванням обсягу роботи суду та в межах видатків, затверджених у Державному бюджеті України на утримання судів;
17) затверджує за погодженням із головою апеляційного суду структуру і штатну чисельність апарату апеляційного суду у межах видатків на утримання відповідного суду;
      
18) забезпечує ведення офіційного веб-порталу судової влади;
19) здійснює матеріальне і соціальне забезпечення працівників апарату судів та ДСА України;   
20) організовує та контролює діяльність територіальних управлінь ДСА України, засновує в установленому порядку засоби масової інформації;
21) виконує відповідно до законодавства функції з управління об'єктами державної власності, що належать до сфери управління ДСА України;          
22) організовує та фінансує будівництво,  ремонт будинків і  приміщень судів, забезпечує їх технічне оснащення;
23) організовує проведення планово-фінансової роботи, ведення бухгалтерського обліку в  судах,  територіальних  управліннях ДСА України;
24) здійснює внутрішній контроль за використанням бюджетнихкоштів і  матеріальних  ресурсів  у судах,  територіальних управліннях,  на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери   управління ДСА України, аналізує ефективність використання бюджетних коштів їх розпорядниками нижчого рівня та одержувачами на основі поданих ними звітів;
25) забезпечує у  межах своїх повноважень медичне обслуговування та  санаторно-курортне лікування суддів, у тому числі суддів у відставці, працівників апарату судів, уживає заходів щодо забезпечення їх благоустроєним житлом;
26) здійснює видатки на проведення заходів із поховання  та увічнення пам'яті суддів, у тому числі суддів у відставці;
27) забезпечує суди та суддів символами судової влади  (Державний Прапор України,  зображення  Державного  Герба України), мантіями та суддівськими нагрудними знаками;
28) затверджує зразки бланків і печаток судів, а також забезпечує
  виготовлення посвідчень  судді,  голови  суду  та  його заступника, судді у відставці, народного засідателя, присяжного;
29) забезпечує у межах повноважень, визначених законом, у взаємодії з органами суддівського самоврядування, судами, правоохоронними
  органами  незалежність, недоторканність та безпеку суддів;
30) забезпечує в межах своїх повноважень реалізацію державної політики у сфері охорони державної таємниці, контроль за її збереженням у судах та територіальних управліннях ДСА України; здійснення заходів з мобілізаційної підготовки;
31) розглядає звернення громадян з питань, що належать до компетенції ДСА  України, вживає заходів щодо усунення причин та умов, які породжують такі звернення;        
32) здійснює інші повноваження, визначені законом.
Структура ДСА Українизатверджується Головою ДСА України  за погодженняміз Радою суддів України.
Штатнийрозпис ДСА Українизатверджуєтьсяїї Головою.
3. ДСА України є юридичною особою, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, самостійний баланс та  рахунки в органах Державного казначейства України.
4. Державна судова адміністрація здійснює свої повноваження відповідно до Конституції України, Закону України «Про судоустрій та статус суддів» та інших законів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових  актів, Положення про Державну судову адміністрацію, рішень з»їзду суддів України та Ради суддів України.
 
VІІ.Робочий час і його використання. Час відпочинку.
1. Для працівників Згурівського районного суду Київської області установлюється п’ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями – суботою та неділею. Тривалість робочого часу державних службовців та інших категорій працівників суду відповідно до законодавства не може перевищувати 40 годин на тиждень.
Відповідно до діючого режиму роботи у суді встановлено такий трудовий розпорядок:
-          початок роботи з 8 години 30 хвилин – в понеділок , вівторок, середу, та четвер; в п»ятницю - 8-00;
-          перерва на обід з 13 години до 13 години 45 хвилин – протягом тижня;
-          кінець робочого дня в понеділок, вівторок, середу та четвер – о 17 годині 30 хвилин, в п’ятницю – о  15 години 45 хвилин;
-          напередодні святкових днів кінець робочого дня скорочено на одну годину.
Для виконання невідкладної та непередбаченої роботи державні службовці зобов’язані за розпорядженням голови суду  чи керівника апарату з’являтись на службу у вихідні, святкові та неробочі дні. Інші категорії працівників суду можуть залучатися до роботи у ці дні у встановленому законодавством порядку. Робота у вихідні, святкові та неробочі дні компенсується відповідно  до трудового законодавства.
2. Керівник апарату  суду, а в його відсутність заступник керівника апарату суду зобов»язані організувати облік присутності і відсутності на роботі працівників протягом робочого дня.
3. Прийом громадян з питань організації роботи суду проводиться:  головою суду у вівторок з 09 год. 00хв. до 12 год. 00 хв.; керівником апарату суду – в середу з 09 год.00хв. до 12 год. 00 хв.
      В разі відсутності голови суду особистий прийом громадян  здійснює суддя, на якого  наказом покладено обов»язки голови суду.
      Прийом документів здійснює канцелярія суду щоденно.
4. Забороняється в робочий час:
- відволікати працівників від їх безпосередньої роботи, відкликати їх з роботи для виконання громадських обов’язків і проведення різних заходів, що не пов’язані з основною діяльністю;
- скликати збори, засідання і наради з громадських справ.
5. Відповідно до законодавства за угодою між працівником і керівництвом суду може встановлюватися як при прийнятті на роботу, так і згодом неповний робочий день або неповний робочий тиждень.
6. Відповідно до статті 35 Закону України «Про державну службу» державним службовцям надається щорічна відпустка тривалістю 30 календарних днів, якщо законодавством не передбачено більш тривалої відпустки, з виплатою допомоги на оздоровлення у розмірі, передбаченому законодавством. Державним службовцям, які мають стаж роботи понад 10 років, надається додаткова оплачувана відпустка тривалістю:
Стаж державного службовця
 
Кількість календарних днів додаткової відпустки
 
10
5
11
7
12
9
13
11
14
13
Більше 15
15
 
За рішенням керівника апарату суду державні службовці можуть бути відкликані із щорічної або додаткової відпустки в порядку, встановленому чинним законодавством. Невикористана відпустка надається працівнику в будь-який інший час відповідного року чи приєднується до відпустки у наступному році.
Забороняється ненадання щорічних відпусток повної тривалості протягом двох років підряд.
7. Умови, тривалість і порядок надання відпусток іншим категоріям працівників суду встановлюються згідно із Законом України «Про відпустки» та Кодексом законів про працю України.
Працівникам надаються також інші додаткові відпустки відповідно до чинного законодавства.
8. Черговість надання щорічних відпусток встановлюється керівником суду з врахуванням необхідності забезпечення роботи суду і сприятливих умов для відпочинку працівників. Графік відпусток складається на кожний календарний рік не пізніше 15 січня поточного року і доводиться до відома всіх працівників суду.
VIІІ. Заохочення за трудові досягнення та успіхи в роботі
1. За сумлінну працю в суді, зразкове виконання службових обов’язків та інші досягнення в роботі можуть застосовуватися такі форми матеріального та морального заохочення:
-  оплата праці (надбавки, доплати, преміювання);
- оголошення подяки;
- нагородження почесною грамотою.
Порядок застосування заохочень передбачений статтею 144 Кодексу законів про працю України.
За особливі трудові заслуги працівники апарату суду можуть бути представлені до державних нагород та присвоєння почесних звань.
Питання щодо застосування заохочень до працівників апарату суду подається на розгляд у встановленому порядку керівнику апарату суду.
 
 
 
ІХ. Відповідальність за порушення трудової дисципліни
1. Порушення трудової дисципліни, тобто невиконання чи неналежне виконання з вини працівника покладених на нього трудових обов’язків, тягне за собою застосування заходів дисциплінарного впливу, а також інших заходів, передбачених чинним законодавством.
Дисциплінарні стягнення застосовуються до державного службовця за невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків, перевищення своїх повноважень, порушення обмежень, пов’язаних з проходженням державної служби, а також за вчинок, який порочить його як державного службовця або дискредитує суд.
2. За порушення трудової дисципліни можуть застосовуватися такі дисциплінарні стягнення:
- догана;
-звільнення з роботи.
Звільнення як дисциплінарне стягнення може бути застосоване відповідно до п.п.3,4,7,8 статті 40 та статті 41 КЗпП України.
До державних службовців, крім зазначених стягнень, можуть застосовуватися такі заходи дисциплінарного впливу:
-          попередження про неповну службову відповідність;
-          - затримка до одного року у присвоєнні чергового рангу або призначенні на вищу посаду.
Стягнення застосовуються у порядку, передбаченому законодавством.
3. Дисциплінарне стягнення застосовується керівництвом суду безпосередньо за виявлення проступку, але не пізніше одного місяця з дня його виявлення, не рахуючи часу звільнення працівника від роботи у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю або перебування його у відпустці.
Дисциплінарне стягнення не може бути накладене пізніше шести місяців з дня вчинення проступку.
За кожне порушення трудової дисципліни накладається лише одне дисциплінарне стягнення.
4. До застосування дисциплінарного стягнення керівник апарату суду повинен вимагати від порушника трудової дисципліни письмового пояснення. У разі відмови працівника дати письмові пояснення складається відповідний акт.
При обранні виду стягнення керівництво повинно врахувати ступінь тяжкості вчиненого проступку і заподіяну ним шкоду, обставини, за яких вчинено проступок, і попередню роботу працівника.
5. Наказ про накладення дисциплінарного стягнення з обумовленням мотивів його застосування оголошується працівникові під розписку. Наказ в необхідних випадках доводиться до відома інших працівників апарату суду.
6. Дисциплінарне стягнення може бути оскаржене працівником у порядку, встановленому законодавством.
7. Якщо протягом року з дня накладення дисциплінарного стягнення працівник не буде підданий новому дисциплінарному стягненню, то він вважається таким, що не мав дисциплінарного стягнення.
Керівник апарату суду з своєї ініціативи чи за клопотанням трудового колективу може видати наказ про знаття стягнення до закінчення одного року за умови, якщо працівник не допустив нового порушення трудової дисципліни і до того ж проявив себе як сумлінний працівник.
Протягом дії дисциплінарного стягнення заходи заохочення до працівника не застосовуються.
 
 
            Керівник апарату суду                                          Н.М. Грицай